onsdag

Nu har jag varit alldeles för dålig på att skriva.. Har haft fullt upp med jobb dom senaste dagarna.. Fick hoppa in och jobba extra idag till halv 7.. så jag kommer jobba kväll måndag-fredag denna veckan.. sjukt drygt :S
Helgen spenderades i Åhus, som vanligt just nu!

Åker antagligen till Åhus på lördag igen. Känner mig så dum mot älsklingen som får vara själv hemma alltid :S Men jag mår så dåligt över allt med mormor och jag vet hur dåligt mamma och pappa mår.. Vill kunna vara hos dom så mycket som möjligt! Mormor mår mycket bättre nu, men jag kan inte sluta tänka på hur hon har det hela tiden. Snart orkar jag inte mer, det är fruktansvärt påfrestande!

Nu ska jag gå och ta tag i disken och sen krypa ner med ett par avsnitt OC, berra är 6 avsnitt före mig.. Riktig OC-tönt, min älskling :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är t.o.m med min blogg igång igen! Läs och njuuut! Haha! Ses i helgen my dear. Miss you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback