ny header

Se, vad jag lyckats med alldeles själv.. haha, inte världens bästa.. men jag ska fortsätta pilla någon annan dag.
Nu har jag vinkat av Berra och Johan. Dom ska åka till Holland inatt så jag har gjort matsäck till dom :) Jag packade ner varsit äpple, ciabatta med sallad och skinka, och varsin drickyoghurt. Malin har packat ner minibaguetter.. Vad hade dom gjort utan oss?

Imorgon ska jag och bilen ut på äventyr med Elin och Pitta. Vi ska till malmö och hämta deras soffbord som dom beställt. Blir att strosa lite i malmö kanske? Mitt konto är väldigt tomt för tillfället.. Vet inte riktigt vart pengarna tog vägen denna månaden? Så jag får hålla i cashen imorgon.

7.30 imorgonbitti kommer dom och ska kolla på vårt kylskåp. Termostaten har antagligen gått sönder för allting fryser där i. Jag som hade tänkt mig en sovmorgon :(

Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Mollan

Jag tänkte vara först att kommentera din nya till piffade/"raffiga" blogg!

Bra jobbat!

/Oss hönsmammor emellan...

2008-02-13 @ 08:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback