nintendo-me love

Idag har vi lyckats koppla in mitt älskade nintendo 8-bitars!!

image254

Vi fick dock bara igång den ena kontrollen, men vi bestämde oss för att spela vartannat liv. Berra började och dog på första banan.
Hur gick det för mig då? Jotack, jag kom till TREDJE VÄRLDEN innan jag dog.. Hahah, fan vad han skrattade åt mig, känns som jag spelat för mkt mario i mina dar? :)

Nu ska jag ner till njuta för att få massage och fotbad, ska bli superskönt!
Om ni känner er uttråkade under tiden kan ni ju alltid gå in och läsa
Emmas blogg. Hennes fina ord om mig gjorde mig rörd, en liten tår i ögonvrån tror jag till och med letade sig fram!
(Ni kan ju bortse ifrån den översta bilden, not my best om man säger så) Haha!

Kommentarer
Postat av: cajjan

haha NICE millacamilla :D

Postat av: Emma

Haha! Du e ju för go! Saknar dig!

2008-02-27 @ 20:23:28
URL: http://envisaemma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback