mat

Blev tyvärr inget pizzabak idag, för Lina fick feber igen :( Vi hann med en promenad.. Var nere och mös i hamnen och gick in på Mästerlivs.. En supermysig mataffär. Som en riktig liten saluhall med allt möjligt man kan tänkas (och inte tänkas) behöva.

Sen gick jag hem, la mig i soffan och fortsatte umgås med mina näsdukar.. Usch, har helt ont i näsan nu så mkt som jag har snytit mig!

Ska börja med maten nu så den är klar tills honey kommer hem, lovade att den skulle stå på bordet eftersom han varit så gullig och lagat mat nästan varje dag den senaste veckan.
Får bli kyckling med curry idag.. Gott gott!

Har funderat en massa idag på min framtid.. Velat fram och tillbaka, fram och tillbaka.. Kanske skriver av mig sen.. Mycket som snurrar.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hmm. Inte för vara sån, men har du hört talas om näsdroppar?

Postat av: Milla

Hmm. Ja Henrik. Jag har hört att det finns en sådan finess. Men så är det som så att min näsa är felbyggd så jag kan inte ta näsdroppar. Det rinner rakt ner i munnen!!

2008-02-21 @ 18:27:28
URL: http://sagolikamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback