måndag

Fan vad jag hatar att få lön den 27de. Var nere en runda på stan med Berra idag. Alla shoppade som galningar, men jag kunde bara gå och titta.. sjukt trist :(
 Älsklingen bjöd iaf på kinamat till lunch på vår favoritkina resturang. Tack puppe!

Denna veckan blir en riktigt rolig vecka. Ikväll blir det jobb, inte överdrivet kul iofs. Men imorgon är jag ledig, kan spendera hela förmiddagen med Berra, sen ska jag på stenmassage, också tänkte jag bjuda hem Lina på middag på kvällen. Onsdag- jobb till 14 sen ska jag åka till Hässlehåla och fixa klorna. Torsdag jobb. Fredag åhus, och 20 årsfest :) Ska vara i Åhus till måndag. Ska passa Berras föräldrars hund för dom åker till Madrid hela familjen. Sån lyx!!
Så jag har ett helt hus för mig själv i helgen.. skönt :) Fast känner jag mig själv rätt kommer jag bli uttråkad och våldgästa mamma och pappa! :) Ska iaf träffa Emma på lördagkväll, tror jag vi bestämde? :)

Nej, nu ska jag rota i skafferiet, sjukt sugen på något sött!
(Ett mysterium att jag går ner i vikt och inte tvärtom med tanke på vad jag stoppar i mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback