måndag

Jag är sjuk :S
Har legat och kollat på OC hela dan. Nu har jag bara ett avsnitt kvar på säsong 2 :S Men det ska jag vänta med tills Berra kommer hem så vi kan se det tillsammans.

Börjar piggna till nu efter lite mat.. men fan vad halsen värker..

Aja, helgen då.. Kan ju sammanfatta med att det blev ett par glas vin för mkt.. (eller nån flaska)

Har fixat lite här hemma idag.. Blir mer på onsdag- torsdag för då är inte min man hemma.. Kul att fira alla hjärtans dag själv!! :S han ska till Holland och kolla fotboll den grisen.

Pratade med Malin innan idag och hon ska fixa mina naglar någondag.. så roligt :) Jag har alltid haft långa, fina naglar men dom har blivit så sköra på sistonde. Får se hur länge det håller med gelé iom mitt jobb.. Det är ju lite slitsamt :S

Nej, lite bloggsurfande nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback