lördag

Det var trevligt igår.. Mucho.. Satt i Lisas lägenhet med dom tre största storrökarna i världen. Dom skulle "lyxa till det lite" som Lisa kallade det och röka inne. Jag satt närmast fönstret och frös ihjäl för det skulle ju vara öppet såklart. Mina ögon tårades av all rök efter ett par timmar och min klänning luktar pyton nu!
Men det var trevligt ändå :)
Vi drack vin och öl, och spelade "med andra ord", jag kan nog vara bäst i världen på det.. :)
Vi hade även lite gymnastik och skulle visa våra skills. Det var bryggor, tåspetsgång och skräddargång. Haha, var nog tur att ingen såg oss iaf! Jag kom faktiskt upp imponerande högt i brygga, med tanke på att jag är vig som ett kylskåp och det var många, många år sedan jag gjorde det sist!

Vaknade kl 8, hatar att jag inte kan sova länge! Gick ner och solade, för efter en titt på bildena från igår insåg jag att jag ser ut som en levande död!

Nu ska jag duscha och börja fixa iordning lite här. Sofie kommer och äter lunch med mig vid halv 1, ska bli mys pys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback