lördag

Jaha, då bär det snart av till Åhus igen.. Ska bara plocka undan och göra fint här, så Berra inte helt går ner sig i helgen :)
Igår var jag och Lina och spelade badminton.. Jag vann med 3-1 i matcher. host host!! :)
Men nästa gång ska vi försöka vara fler, blir roligare då!
Sen tog vi en lunch på stan och köpte ett superfint halsband till annika och en blomma, för igår var hennes sista dag. Det blev en tårfylld kväll på Ica Hamilton..

Vi fick även nya skor på jobbet igår, som chefen så snällt beställt. Jag känner mig som en klumpfot i mina, har inte riktigt bestämt vad jag tycker än. (jag är van vid mina slip-in sandaler som väger 0) Men med tanke på att Tobias mamma försöker slänga dom varje vecka när hon städar så sjunger dom nog på sista versen :)
Vi ska också få nya jobbkläder vilket är efterlängtat.. ALLA ser ut som vandrande lik i dom vi har nu. Beige? Vad tänkte dom där?
Har fått lite nya tider med, vilket känns skönt.. Och om ca en månad kommer det nya schemat.. Jag längtar så!
Verkligen ut med det gamla in med det nya nu!

Solen skiner idag och jag ska dra på mig stora solbrillor och ta mig ner till tåget nu! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback