Frida

Haha, hittade den här heta bilden! Ingen kan shaka ass som Frida Ohlin!! :)
Jag saknar dig så gumman!

image251

(Jag ser galet glad ut, och jag vet inte riktigt varför Berra håller på och klär av sig? :))

Har haft en mysig dag med Sofie. Käkade lunch här hemma. Sen gick vi och köpte lite fika och gick hem till henne. Hon har äntligen flyttat in i sin lägenhet efter en massa renovering. Superfin var den. Och nästan sundsutsikt, om man hänger sig över balkongräcket kan man nog skymta sundet tror vi :)

Nu ska jag gå och sortera tvätt, har hunnit tvätta 6 maskiner idag med, ohh, I´m on fire!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha klockren gumman! Fan vad jag saknar dig! Som vi ska skaka i sommar!!! OSLAGBART! Puss på dig

2008-02-24 @ 11:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback