fredag

Det blev ingen träning imorse. Oväntat? :P Vi låg och kollade på OC till klockan halv 2 inatt så jag fick knappt upp ögonen imorse. Gick och la mig i solariet, härligt sätt att starta morgonen på :) Nu har jag ätit frukost och klätt mig i mina träningskläder.. Det får bli 12 passet istället. Hoppas det är det grymma fredagspasset. Varannan fredag är det bra, varannan dåligt. Jag ska ta ut mig riktigt ordentligt idag.. Det är världens bästa känsla.
Sen blir det mysfika/lunch med Lina och Emma. Längesen vi käkade fredagslunch nu.

Kl 4 blir det jobb och sen kör jag antagligen till Åhus.. beror på vad honey ska göra, för jag vill ju inte lämna honom själv hemma! Stackarn :P

Nu ska jag snart bege mig ut i stormen..
So long suckers!!

Kommentarer
Postat av: Liza

numera är varje fredag lika urdålig,, urk! eller du diggar kanske Lennarts halvkonstiga moves ;) haha hoppas att allt är bra med dig annars? Kram

Postat av: Milla

Nej, fy vad lennart blivit kass.. Inget tempo alls! Framöver får det bli step på fredagar :)

2008-02-02 @ 13:50:23
URL: http://sagolikamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback