Alla Hjärtans Dag!

Detta fina halsbandet väntade på mig när jag kom hem ifrån jobbet idag :)
Berra skickade ett sms imorse och skrev att han gömt undan min present innan han åkte till Holland. Sötnosen :)

image249

Erbjöd mig att jobba stängning idag så chefen kunde umgås med sin fru och sina barn.. Employe of the month :)
Tydligen går det någon kräksjuka för alla är sjuka just nu. Är alltid så på jobbet. En olycka kommer sällan ensam. Så jag får börja jobba kl 12 imorgon istället. Men men, får ju en mysig morgon med min älskling iaf :)

Räknade ut nu att jag jobbar 65 timmar på sex dagar.. pust.. kommer vara slut på onsdag när jag är ledig nästa gång. men men, bra med pengar blir det.. Kanske ska unna sig något extra fint när den lönen kommer?

Nu ska jag gå och ta mig en dusch.. Välbehövligt efter denna dagen. Sen ska jag köra och hämta honey :) Vi ska äta jordgubbar och choklad ikväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du fick en bra alla hjärtans dag! Jag har vant mig vid att du kommer hit i helgen, men nu får jag spendera en helg utan dig! Hur ska jag klara mig? Hoppas vi ses snart! Tack för att du finns, pärlan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback