torsdag

Guuuud så trött jag är!!
Igår var det en ganska lång dag i skolan, vi spelade ett "spel" som heter The Beer game. Det är en logistikövning som skapades i USA någon gång på 60 talet. Det går ut på att man ska leverera öl från bryggeriet till kunden, genom ett par mellanled, och man får bara kommunisera med varandra genom skrivna ordrar. Vår grupp hade tur, vi fick äran att gå in i ett annat rum och spela med öppna kort. Vi fick sitta och snacka med varandra i gruppen om hur stora beställningar vi skulle göra och så.. Riktigt intressant.

Sen åkte jag till Lund och till Carro och Emma. Carro fyllde år så vi hade lite kalas :)
Hon bjöd på god bakpotatis med massa röror och grönsaker och till efterrätt åt vi cheesecake. Gud så gott det var, och gud så mätt jag var :P
Sen sov jag där för jag började skolan redan kl 8 imorse.
Under föreläsningen ringde Tobias och det var lite sjukdom på jobbet, så jag åkte direkt dit efter jag slutat.
Så det blev jobb mellan 2 och 7 idag.. Lite extra pengar sen :)

Nu behöver jag lite mat, det kurrar i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback