tisdag kväll

Antalet sidvisningar ökar lite lite för varje dag. Kul att se :)

Jag skulle egentligen slutat två idag, men så blev det inte riktigt. 18.00 stämplade jag ut. Men men, fint med lite extra pengar! Mitt halsont har gått över något idag, har knaprat halstabletter hela dagen.
Nu ska jag gå och prova mina maskeradkläder tills imorgon. Berra bytte ju såklart tema idag, för han hittade inte det han ville ha. Suck. Så nu fick jag med börja tänka om. Inte kul att vara det som vi hade tänkt vara själv.
Men det blir nog bra ändå :)

Sen ska jag ta mig ett bad, ska gå och lägga oss tidigt ikväll och kolla på tusenbröder. Berra fick den boxen av mig i julklapp. Sjukt bra serie+ film :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Här kommer mitt användarnamn och lösenord till bloggen! Gott nytt år :) KRAMIS

Postat av: sandra

Här kommer mitt användarnamn och lösenord till bloggen! Gott nytt år :) KRAMIS

2008-12-31 @ 11:26:55
URL: http://sardnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback