tisdag

Ja, varför inte skriva om den här jordbävningen som alla andra gjort? :P
Jag vaknade iaf av att sängen och fönsterrutorna skakade, det var väldigt obehagligt måste jag säga!
Knäppt att det var flera stycken som inte vaknade alls av den, då sover man djupt! (mamma, host) :D

Har spenderat hela dagen i skolan, Excel stod på schemat!
Sen jag kom hem har jag slappat lite i soffan och tagit den dagliga bloggrundan! :)

Imorgon blir det en kort dag i skolan, vi har gästföreläsning mellan 9-12 och sen ska jag bege mig mot Kristianstad.
Ska sova hos mamma och pappa imorgon för jag ska till tandläkaren där på torsdag.
Ja jag vet, jag borde byta tandläkare eftersom jag inte bott där på två år :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå då?

Inte ens Twiggan reagerade så jag sov sött vidare jag utan att lägga märke till att jorden skakade ;)

2008-12-16 @ 18:38:03
Postat av: Frida

Var jag som skrev haha

2008-12-16 @ 18:38:52
Postat av: Puda

Säkert att det inte var berra som bara vänd på sig i sömnen...?

2008-12-16 @ 18:54:31
Postat av: Milla

Hahaha, den var bra den Puda! Berra tyckte inte det var lika kul när jag visade honom :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback