Söndag

Idag var det skönt med lite sovmorgon!
Vid tre-tiden igår gav jag upp efter att mina ben knappt inte orkade bära mig på dansgolvet :P
Så jag kom väl i säng vid halv fyra. Lämnade kvar dem andra där inne i dimman, och jag hade fått sms av Sofie tio i fem imorse så jag antar att hon inte är så pigg idag :P

Dagen ska spenderas åt plugg. Ahh, så segt att ta tag i det!!
Tänkte även hinna med att sola en stund. Känner mig så vinterblek.
Det togs en massa bilder igår så det är inte omöjligt att jag lägger upp en eller två sen.

Sitter och äter riktigt god frukost. Fick ju en julkorg av mamma och pappa igår, så nu äter jag sånt där riktigt mörkt grovbröd med god leverpastej och gurka på.. Mmm, gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback