söndag

Äntligen hemma! Det har varit jättemysigt att vara hos mamma och pappa, men man längtar ju ändå hem till sina egna saker :)
Anna, Oskar och Oskars föräldrar skulle till Ikea i Helsingborg idag så jag slapp ta tåget, himla skönt!

Igår var jag trött i benen kan ni tro, först gick jag en timmes promenad med Sanna på dagen och sen en timme till med Catta på kvällen. Kul att ses, det var längesen. Man får ju uppdatera varandra om livets utveckling ibland :)

Nu kommer nog Berra snart hem, han är iväg och spelar innebandy.
Får se om Ikea-gänget kommer och fikar sen kanske. Jag sa till dom att dom var välkomna.

Kommentarer
Postat av: Catta

Promenad o pratstund är aldrig fel :)

2009-01-08 @ 18:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback