slappedag

Vilken slappedag det här har varit.
Vi var ute på en långpromenad med boy, sen la jag mig i soffan och somnade.
Mamma kollade på tv och pappa byggde byggmodell.
Nu ligger de och snarkar inne i sovrummet och jag funderar på om man ska börja göra sig iordning inför kvällens festligheter.

En rolig sak är att pappa i tisdagskväll berättade att han köpt en byggmodell till sig själv i julklapp. Mest för att kunna äckla min morbror så han skulle bli avundsjuk.
Så satt jag där och fnissade för mig själv, eftersom jag köpt en byggmodellsbåt till honom.
Den fick han i strumpan igår morse, och han blev överlycklig. Haha, mespappa!
Mamma fick en ansiktskräm och en parfym. Sen på eftermiddagen fick dem en gemensam julklapp med :)

Jag längtar tills jag och Honey ska ut och resa. Med min studentbudget kände jag att det nog inte blir någon resa nästa år. Men då kommer Berra som en liten ängel och ger mig resecheckar på 2000 i julklapp. Är han världens bästa eller vad? :)

Nu ska jag ner i källaren och leta utklädningskläder till nyår, då blir det maskerad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback