måndag

Okej, nu har jag varit väldigt dålig på det här i ett par dagar, men jag har haft fullt upp från morgon till kväll!
I fredagskväll var jag hos Emma och åt god mat, drack lite rödvin och kollade på idol, väldigt mysig kväll!
I lördags sprang jag och Mamma runder på stan mest hela förmiddagen, vi handlade dukar och fikade och kollade luciatåg och annat mys.
Vid fyra skulle jag vara hos min syster för julbak, mys och fest.
Jag gjorde ett pepparkakshus som tyvärr gick lite sönder, jag har nu glasparti på ena långsidan, man är väl modern? :)
Jag gjorde även nyttiga chokladbollar med dadlar, fikon, banan, kokos och choklad.
Dom blev inte direkt lovordade.
-Smaken var okej, men konsistensen var åt helvete
-Helt okej, men dom hade varit bättre om man bytt ut fikon, dadlar, banan mot havregryn, socker och margarin.

Så det blir nog ingen favorit i repris på dem :P

Vi drack en himla massa glögg i olika smaker och jag fick mysa en massa med Mollly, som är söt som socker! (Snart tre månader gammal)

I går åkte jag, mamma och pappa ner till kronoskogen och gick en runda med boy, sen hämtade vi upp Anna och åkte till Ängshyddan, en liten prylbutik som ligger på väg mot yngsjö. Där köpte jag den sista julklappen också hade vi familjefika. Det var himla mysigt :)

Sen körde pappa mig till tåget så jag kunde komma hem till min älskling! Så härligt det var att få umgås hela kvällen. Har ju knappt hunnit ses på en hel vecka nu.
Idag ska vi också umgås hela dan, tänkte gå in och väcka Berra nu, han sover som en stock.
Vi ska ge oss iväg och fixa hans sista julklappar idag.
Och sen antar jag att jag åker på att slå in dem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback