Lördag

Idag har jag haft en massa mys med mamma och pappa.
Dom kom vid 11 imorse, och med sig hade dom en julkorg med en massa goda saker och en julkalender från min syster. Hon fick en av mig innan och nu hade hon gjort en till mig :)


Eftersom jag är nötallergiker kan jag aldrig köpa de där vanliga adventskalendrarna så min kära syster har gjort en med en massa annat godis i :)

Först fikade vi här hemma på lussebullar och kaffe och sen åkte vi över till Helsingör och strosade lite och handlade lite vin och sådär!
Sen åkte vi direkt upp till Fredriksdal och gick och strosade ännu mer :)
Fick små burkar med marmelad av min kära far, så jag ska nog göra scones imorgon!

Ingefära & Apelsin, Royal Fikon, Ananas & Mango och Aprikos

Nu har vi precis ätit middag på Österns pärla. Sjukt god kinamat..
Jag beställde en Hot plate med oxfilé.. Mums!

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning, ikväll blir det dricka och tjejsnack hos Sofie!

Kommentarer
Postat av: cajjan

det där var den finaste paketkalendern jag sett.. åh.

2008-12-11 @ 20:50:17
Postat av: Alina

Härlig blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback