fredag

Just nu är jag så trött så jag skulle kunna trilla av stolen här tror jag.
Vi hade en jättetrevlig förfest hos Emma igår. Inne på t-baren var det inte överdrivet kul, men jag träffade en massa människor som jag inte sett på ett tag. Det var trevligt :)

Kvällen slutade inte speciellt bra, med slagsmål och ett besök på akuten. (nej, det var inte jag som slogs eller skadade mig)
Mamma kom och hämtade mig i stan och jag kom hem och slocknade vid halv 5 imorse.

Idag har vi varit inne i stan och kollat i affärerna. Mamma och pappa skulle byta lite julklappar.
Vi gick och åt på Nostalgia med min kusin Sanna och hennes mamma Maggan.
Jag fick en målarbok och nya tuschpennor av mamma idag, så jag ska sätta mig och måla lite nu :)
(Berra säger att jag är som ett barn, fast ett sött barn iaf. tur det) :D

Ikväll ska vi till mormors hus och äta lutfisk.
Jag är inget jättefan, men sålänge jag får gegga ihop det går det ner.
Och det smakar ju faktiskt inte så mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback