fredag

Igår hade vi julmiddag med jobbet, himla trevligt :)
Vi åt en maaassa mat, och som vanligt blev jag mätt efter de kalla rätterna, så typiskt. Men några köttbullar och prinskorvar fick jag i mig :)
Sen hade vi julklappslek och jag blev väldigt nöjd med de två sakerna som jag lyckades norpa åt mig!
En tomteljuslykta och ett paket med bodylotion och tvål!
Sen fick vi den årliga julklappen från jobbet och jag får nog säga att Tobias överglänsde sig själv i år.
En underbart mysig ullpläd i grått och vitt.
Den ska jag ligga och mysa med i soffan idag!
Perfekt, eftersom vi i nuläget har en filt i vardagsrummet, men två soffor, så det brukar bli lite slagsmål om filten när man ligger i varsin soffa :P
Vi hade tänkt bryta upp tidigt igår, men har man roligt så har man, jag kom i säng vid halv 2. Tur att jag körde så man inte drack en massa vin och hade varit sleten idag.
Idag står städ och tvätt på schemat. Tänkte ge mig ut i regnet om en stund, en liten promenad ner till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback