Fläskfilé

Tänkte dela med mig av ett gott recept! :)

Igår gjorde jag baconinlindad fläskfilé.
Jag gjorde en marinad på olja, två vitlöksklyftor och provencaliska kryddor. (Finns frysta i en sån liten paket)
Sen gör man ett snitt längst med filén som man trycker in den här marinaden i :P
Linda bacon runt och sen in i ugnen på 200 grader.
Jag stekte lite champinjoner och la i formen vid sidan om också, det blev smarrigt :)
Tror jag hade den inne i ca 40 minuter, men man kan ju kolla efterhand när den är färdig!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Camilla! Vad roligt att du hittade till min blogg! Nu har jag även hittat till din! :)

Hehe! Det var på tiden att vi flyttade ihop efter 4½ år! :D Trivs väldigt bra som sambo med Stefan! :) Hur är det med dig annars då? Vad gör du nuförtiden? Kramar på dig!

Postat av: Ida

Jag ordnar förresten receptet på nachogratängen ikväll till dig! Kram

2008-12-15 @ 13:29:19
URL: http://www.metrobloggen.se/Ajida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback