världens bästa syster

Idag har jag varit ute och powerwalkat/sprungit i 45 minuter, gud så skönt det var. Pålsjöskog är helt underbar. Det känns som en trollskog när man springer runt där bland lövträden. Idag var det extra mysigt eftersom solen bröt sig igenom lövtäcket :)

När jag kom hem låg ett paket på dörrmattan. Ett sånt där stort grönt vadderat kuvert. (jag kände igen stilen så jag visste att det var ifrån systra min, men jag undrade vad hon hade hittat på)

 

Ett perfekt pennskrin, lagom diskret, lagom stort. Hon prickade rätt så att säga :)
Jag som hade tänkt ge mig ut och leta pennskrin idag, tur att paketet hann komma innan!
Har haft lite ångest just för pennskrinet för jag har inte vetat vad jag velat ha för något, men detta var perfekt :D
TACK SYSTER!

Nu ska jag gå och klä på mig, får bli mina nya chinos som jag köpte i onsdags. Har lite ärenden att fixa på stan, sen ska jag träffa Lisa Fisa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback