torsdag

Jag har stängt in Berra i sovrummet, han ska upp tidigt imorgon. Så nu när han inte ser har jag krupit i ett par av hans mjukisar och en av hans tröjor, mys! Sitter här och går igenom den dagliga bloggskörden med en kopp te.

Idag kom en av mina absoluta favorittanter in på jobbet, Irene heter hon.
Och hon blev så glad när hon såg att jag inte hade slutat än, för hon hade suttit hemma och tänkt på hur sorgligt det skulle vara om hon inte hann säga "Lycka till med skolan" till mig. Hon är för go! :) Det är sådana saker som gör att man kan trivas så bra med ett sånt jobb. Vi har mååånga sura, gnälliga kunder, men i slutändan är det de mysiga gulliga man kommer ihåg. På måndagkväll ska jag ha avskedsmiddag för mina kollegor (som det så fint heter) och som det ser ut nu blir vi 10 pers. Väntar svar ifrån två bara. Det ska bli mysigt!

Nej, nu ska jag nog krypa till kojs och nana kudden. Det är ju en dag imorgon också!


Kommentarer
Postat av: Mollis

Hej!



Tänkte passa på och tacka dig för att du skrev upp mig på listan hos The studio! Jag och 2 kompisar skall dit 1:e oktober. Nice Nice



Tack så mycket iaf raring! LÖVE

2008-08-22 @ 07:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback