sovrumsfönstret

Har köpt nya snygga krukor till sovrummet. Ett litet steg längre för att få det att matcha. Jag är aldrig nöjd.
Dom som bodde här innan oss tyckte det var lämpligt att måla sovrummet i lila/rosa. Jag håller inte med. Men nu är iaf gardiner, kuddar, ramar, lampa och krukor svarta. Får väl ta och kleta över väggarna sen, men det är inget projekt jag känner för att starta just nu.



Har fått mitt schema ifrån skolan med :D
Första veckan är det introduktion på måndagen, sen lektioner onsdag, torsdag.
Sen är jag bara schemalagd två dagar i veckan hela september. Måndagar och torsdagar 9-16.
Känns superskönt :) Men man måste ha bra självdisciplin och kunna läsa mycket hemma. När man har grupparbeten kommer det ju säkert bli en extra dag i skolan med.

Dom två första riktiga skoldagarna kommer jag läsa matematik, rätt in i det bara :P
Sen resten av månaden kommer att ägnas åt företagsekonomi. Det ska bli roligt :)

Skadat vad jag längtar nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback