söndag

Jag fortsätter att vara effektiv :) Idag har jag städat badrummet, dammsugat hela lägenheten, pust, hängt in lite tvätt och bakad två tårtor. Imorgon blir det ju galaj, men eftersom jag jobbar hela dan och bara har någon timme på mig att göra iordning mig och maten innan alla kommer så får jag förbereda mkt idag. När kycklingen har tinat ska jag strimla den och lägga i marinad, sen får Berra trä på spetten imorgon innan han börjar jobba.
I eftermiddag ska jag jobba i ett par timmar. 16-21.15. Fina pengar en söndag, men just nu ångrar jag att jag tackade ja. Igår var vi och handlade inför imorgon, sen gick vi bort och hyrde tre filmer och reste oss inte på hela kvällen :)
Vi tittade på "In the valley of Elah" den var himla bra, se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback