söndag

Vi har haft en mysig helg! I går var jag och Berra nere på stan och kollade affärer.. Blev lite shopping med hem :) En plånbok, ett skärp, en skjorta och en klänning :) Vi käkade en jättemysig brunch nere i Norra hamnen. Sen kom Malin och Johan hit och vi lagade god mat, drack alldeles för mkt vin och sen gick vi ut. Skoj kväll :)

Idag har jag mått apa rent ut sagt.. Kunde knappt röra mig ifrån sängen. Usch.
Men jag drog mig upp och gick ner på stan och mötte Emelie. Sen gick vi en lååång rundvandring och jag visade henne stan :) Letade även upp huset hon ska bo i och det verkar superbra :)

Nu ska jag gå och packa min skolväska.. Imorgon är det dags :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Kika gärna in i min blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback