slappedag

Idag har jag haft en skön semesterdag. Regnet har öst ner och jag tycker faktiskt det är rätt så mysigt!
Jag cyklade hem till Anna och Oskar och fikade lite. Dom fick sina presenter ifrån turkiet.
Sen har jag och mamma varit i stan. Först hos veterenären med boy, han skulle ta blodprov och sen tog vi en liten shoppingrunda. Jag fick en ny jeanskjol och en söt blommig tröja som jag ska ha när jag går i skolan :)
Det är liksom tradition att man tar en shoppingtur med mamma och handlar inför skolstarten :) Tack Mammi!
Om en stund ska vi hem till Anna och Oskar och äta räkor. Berra, Oskar och pappa ska dricka öl och jag och anna vin! (Mamma får köra bil) Var på systemet och köpte ett flak till Oskar, kände mig som en riktig karl! :D
Nu ska jag gå och göra mig iordning. Tänkte ta min nya blommiga tröja :) Har tyvärr lite ont om kläder med mig. Iallafall sånt som går att använda i den här kylan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback