onsdag

Idag har jag varit effektiv ska ni tro. Jobbade till fyra sen gick jag upp på stan för en fika med Frida och Emma. Fick bli nya Espresso House som ligger på Kullagatan. Mys pys!
Sen gick jag hem till min man som noppade mina ögonbryn, haha manligt som fan :) Men jag hatar att göra det själv, tycker det gör så ont så jag drar mig för det och då klagar han på att dom är buskiga. Sen fick jag ett av mina städryck som jag får ibland. Jag har organiserat i linnegarderoben, dragit ut alla handdukar och vikt om dem, städat balkongen, slängt mängder av tidningar och reklamblad, plockat plockat plockat. Nu stökar Berra i köket, han gör te till mig :)

Nu har jag bara 7 dagar kvar att jobba innan jag börjar skolan och fyra av passen är korta 4-5 timmarspass. Det känns lovely! Har sorterat lite i min garderob också ikväll, kollat igenom vad jag har för skolkläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback