lördag

Imorse när jag vaknade tänkte jag att jag skulle byta sängkläder, men eftersom lakan tar sån himla plats i tvättkorgen så sprang jag ner till tvättstugan och kollade tider. Och det var ledigt fram till fyra idag :) Så jag håller på att tvätta en lördagförmiddag, men men, skönt att få undan det.

Idag öser regnet ner, och jag måste vara tokig men gud vad jag älskar det.
Igår slökollade jag lite på Casanova som gick på tv och där sa dom något i stil med:
Kärlek är när det är fint väder alla dagar, för regn och blåst är bara en annan sorts fint väder.
Så jag måste vara bra lycklig :D

Nu sitter jag och äter frukost, leverpastejmackor och citronte. Har köpt en sån box med påste, med fyra olika smaker, två som är jättegoda och två mindre goda, men jag måste dricka upp dem innan jag får köpa ny :P
Tycker egentligen mycket bättre om löste, men det är oftast lite för stort projekt på morgonen.
Ska göra mig en smoothie om en stund, vågar inte dra igång blendern för tidigt, för den dånar vill jag lova!



Kommentarer
Postat av: Ingela

Ville bara säga tala om att jag läser din blogg. Den är varierad och kul att förja hur livet ter sig för dig och din Per-Olof i Helsingborg. En vecka kvar på jobbet nu? Sedan börjar skolan. Glad för din skull! Se nu till att få ett par riktigt roliga år.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback