home sweet home

Äntligen hemma, gud så skönt! Jag har inte varit hemma på tre veckor!
Igår hade vi kräftskiva hos Berras föräldrar, familjen Persson + jag.. Kräftor, räkor, evas goda paj, lekar och mycket mer.

Idag har vi firat pappa, han fyller år imorgon. Mamma hade gjort smörgåstårta också hade jag handlat glasstårta. Han fick en tröja en shorta och en utflykt. Han ska få åka till Kolmården och vara inne hos vargarna i en timme. Hehe, han älskar vargar så det kändes som en självklar present :)

Sen jag kom hem har jag städat köket och tagit en promenad i det fina vädret vi har här idag :) Gick ner till jobbet och hälsade på Elin som jag lovat. Kylskåpet ekade tomt så jag fick fylla på lite.
Nu ska jag packa upp alla kläder efter resan, som tur är har jag redan tvättat allt. Skönt :) Vi har tvättid nu så jag ska nog springa ner och slänga in lite handdukar som vi hade här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback