hahaha

Jag gjorde en sjukt rolig sak precis. När jag kom hem ifrån jobbet låg Berra och sov på soffan (han är bra på det). Jag satte mig bredvid honom med ansiktet nära. Sen strök jag honom över armen så att han skulle vakna..

Hahaha, jävlar vad rädd han blev när han vaknade upp och såg mitt ansikte ett par centimeter ifrån sitt!!

Nu ska jag få i mig lite mat, sen ska jag sova för jag har en lång dag framför mig imorgon.
Först jobb från 7.30 sen direkt hem och fixa iordning innan mina gäster kommer :)


Kommentarer
Postat av: gizmodog

Så får inte min husse göra med mig =(

Postat av: Annette Jönsson

haha kan tänka mig att han blev rädd, hade jag nog med blivit om någon gjort så på mig,.

2008-08-24 @ 21:49:04
URL: http://nurseannette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback