fredag

Att vakna med skallebank är inte skoj. Att drömma mardrömmar hela natten är inte heller skoj. Usch.
Låg och drog mig länge i sängen och läste ut min bok: Förlorad Barndom av Kathleen O´Malley. Jag fastnar verkligen i såna här böcker. Detta är en självbiografi och handlar om när Kathleen växte upp, hon uppfostrades hos nunnor som misshandlade henne svårt både psykiskt och fysiskt. Får snart ta en tripp till Hässlehåla och byta ut Malins tre böcker som jag läst ut mot några nya. Hon har en bra bokhylla hon :)

Idag börjar jag jobba klockan 4. Ska fortsätta med mitt städ och sorterar-ryck. Tänkte sortera lite i garderoberna för min mittengarderob där jag har klänningar och shortor är knökafull!! Det går liksom inte att dra galgarna i sidled, och det mår inte kläderna bra av..
Det är skoj att garderobsrensa tycker jag, för då hittar man en massa kläder som man glömt bort att man har. Och eftersom jag inte kommer ha råd med mitt shoppingberoende under de kommande två åren (Gaaah) så får jag leta upp lite gamla godbitar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback