fredag

Jaha, då har man jobbat sista dagen som heltidsanställd. Nu räknas jag som student :)
Idag hade jag och Lisa en supermysig dag. Vi möttes upp på stan, gick och funderade på vad vi skulle äta till lunch. Till slut gick vi och köpte varsin pizza, fick dem slicade och gick och satte oss nere vid bryggorna på gröningen. Där satt vi hur länge som helst och åt vår pizza, tittade på dom stora vågorna och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi står båda inför nystarter just nu. Jag ska börja läsa och Lisa ska flytta till Norge. Kommer bli tomt här utan henne, men som vi kommit fram till, det är nu hon ska göra såna här saker :)

Sen jobbade jag mina sista fem timmar och det gick väldigt snabbt, förutom de sista minuterna innan jag fick låsa dörrarna. Fick ett jättegulligt sms av chefen där han tackade för två trevliga år och att han tycker jag är duktig :)
(Jag har ju inte slutat på riktigt eftersom jag kommer jobba helger så därför har jag min hjärna inte ställt in sig på att jag inte kommer vara där och busa och skoja varje dag)

Tobias fick en jättefin mugg av mig som han ska dricka sitt kaffe ur på frukostarna.. Så dom inte glömmer mig :P
Jag hade beställt en mugg med det här läckra motivet:



Haha, sjukt snygg!

Sen jag kom hem har jag lagat lite kvällsmat. Köpte med mig färska svenska kantareller och champinjoner hem som vi gjorde stuvning på. Öste på en massa stuvning på toastmackorna och sen in i ugnen. Supergott!
Sitter med ett glas rött nu, det tycker jag att jag är värd :)
Imorgon kommer Malin och dricker vin med mig!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback