Utmaning

Emma utmanade mig så jag är väl så illa tvungen :P

TRE namn jag går under:
Milla
Mini
Porr-Milla ?!

TRE saker som skrämmer mig:
Ovissheten
Döden
Krokodiler

TRE saker jag har på mig
Tights
Uggletröja
Diadem
(Jag vet, jag är en modeguru) ;)

TRE sanningar:
Jag tycker om choklad
Jag är lat
Min dator åker snart ut genom fönstret, skitdator!

TRE saker jag verkligen vill ha:

EN NY DATOR!
Ett brev som bekräftar att jag kommit in på någon av utbildningarna jag sökt
35 timmar per dygn

TRE personer jag utmanar:
Henke
Liza
Cp-Cajsa :)

(Jag har ju ingen aning om vilka som läser, så jag chansar :) )

Kommentarer
Postat av: Liza

jodå jag läser här,, tar tag i utmaningen den dagen jag kommer så långt ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback