torsdag

Kunde inte komma in på bloggen igårkväll, vet inte vad det var som var fel?
Men nu är jag här iaf, dock bara en liten liten stund, för sen måste jag springa ner och parkera om bilen och kila till jobbet. Igår hade jag en riktig mysdag..
Efter jobbet ringde Berra och frågade om jag ville komma ner till baravara.. Han och Spermien (ja, han kallas så?) satt där.. Så jag kilade bort till dom en runda. Sen gick vi hem och jag satte på mig på balkongen med nya nummret av ELLE! Blir alltid lika besviken när jag köper den.. Dom har bara modereportage med kläder som kostar minst 5000 styck.. Det har iaf inte jag råd med.
Sen ringde Lina och frågade om hon fick komma på besök och det fick hon såklart :) Sen kom Sofie också och jag lagade mat.. Blev spättafiléer med min panering på olivolja, vitlök, persilja och ströbröd. Kokt potatis, kall vitlökssås och haricot verts till det :) Detta avnjöts på balkongen!
Sen gick jag ner till Espresso house och mötte upp Elin, Sara och Ulrika.. Mys mys, sen vidare till dunkers där vi skulle kolla på Campus spex.. Jag gillar alla sådana där uppträdanden.. Det var skitkul :)
Sen gick jag hem och satte mig och pluggade.. Mkt effektiiv dag måste jag säga! :)

Nej, nu måste jag kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback