tisdag

Superskön dag idag! Kl 8 imorse skickade Emma sms: Jag är hos dig om 20. Så det var bara att hoppa upp ur sängen och göra sig iordning.. Berra var ute och firade segern igår så han vägrade gå upp så tidigt :P
Jag och Emma tog en skön morgonpromenad. Ner till stranden, in på jobbet och handlade frallor och frukt.
Sen gick vi hem hit och gjorde fruktsallad.. Smarrigt :)
En runda ut till Ikea för Emma skulle köpa lite grejor till deras nya kök. Det kommer nog bli tjusigt :)
Sen gick vi en runda på stan.. Det blev en klänning och en jacka för mig :) För Emma blev det en klänning, och två kjolar :)
En fika på Espresso i blåsten.. Det var nästan orkan ibland, bord och stolar flög runder. Men det var skönt ändå :) Har verkligen kännts som sommar idag.. Jag har haft kjol och kofta bara :)
Sen körde Emma hem och jag och Berra har legat i varsin soffan och degat.. Gick och köpte hamburgare och sallad och grillade på balkongen.. Gott gott :)
Har skrivit halva mitt arbete om Knutbymordet och nu ska vi lägga oss och kolla på Beck!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för en trevlig dag, Milla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback