tisdag

Vilken härlig dag. Tog röda faran och cyklade iväg till skolan, skrev mitt prov som jag tyvärr inte tror gick så bra :S Sen cyklade jag hem och satte mig på balkongen igen :)
Har gjort storkok med spagetti och köttfärssås idag.. Skönt att ha i frysen och bara kunna tina upp när man inte orkar laga själv. Hade i morötter idag, det har jag aldrig haft innan men jag vet att många har det.. Det är både gott, nyttigt och drygar ut maten lite så jag tänkte varför inte? Smarrigt blev det iaf :)

Imorgon blir en mysig dag. Först ska jag jobba ett par timmar, bara till ett så det är skönt :) Sen hem och plugga och städa lite. Sen kommer Sofie och äter middag med mig :) Och på kvällen ska jag gå och kolla på Campus spex med Elin och hennes classmates, det ska bli roligt :)

Just nu har jag sånt hemskt sockersug så jag måste kila ner till affären och köpa något gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback