tisdag

Ledig dag idag, superskönt!!
Jag och Berra åkte på utflykt till Råå idag.. Köpte med oss thaimat ifrån Nannys och gick ner och satte oss och käkade på stranden, det var supermysigt :) Jag plockade en massa fina stenar som jag ska pyssla lite med här hemma. Göra fint med ljus och så :)
Sen körde vi hem och slappade lite, kollade lite på OC :) Sen körde jag Berra till jobbet för dom skulle ner till malmö och spela fotboll.. Så jag körde ut till väla för att köpa lite mer smyckesgrejor, men det mesta i silver var slut, typiskt panduro, tacka vet jag susannes butik.. Mkt bättre saker och bättre priser. Men jag fick iaf med mig en del saker hem, såklart :) Köpte en kjol med för ynka 20 kr.. Skitsnygg, kanske slänger upp en bild sen.
Jag försökte plugga lite nu, men jag har absolut ingen ork till det, är trött i huvudet och i kroppen. Kanske ska unna mig en pluggfri dag? Får se om Berra vill hjälpa mig när han kommer hem. Mkt lättare när man är två :)

Berra var och handlade igår och köpte en massa fisk :) Lax, torsk, spätta.. Så ikväll blir det lax till middag.. Gott gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback