tisdag

Jaha, är man beroende eller? Helt tokig när jag inte kunnat blogga.
Lördagen spenderades som sagt med Lina, Elin var också med en runda. Det var mkt mysigt. Vi lagade ryggbiff, ugnsbakade grönsaker och klyftpotatis. Spelade Guitar Hero, Buzz och åt mängder av godis!

I söndags fick jag upp Berra vid 2 tiden tror jag, hur kan man sova så länge? Vi fick sånt sug efter Guitar Hero så vi körde ut och köpte det nya X-boxet och spelet till. Sen var det lätt att slå ihjäl ett par timmar där :P

Igår började jag min nya tjänst på jobbet ;) Haha, gjorde ungefär samma saker som jag gjort innan. Fick lära mig lite mer på datorn och så bara. Fick bra med beröm. Det kändes bra.

Idag har jag börjat plugga. Var nere på skolan kl 9 imorse på möte. Har en månad på mig att läsa upp samhällskunskapen så jag kommer i stort sett inte göra något annat än att plugga och jobba nu.
Har ungefär 8 inlämningsuppgifter i veckan och två prov nu under denna månaden. Men men, det fixar jag :) Har gjort tre uppgifter redan.

Sen gick jag och Berra ner till biblioteket och lånade mina skolböcker (haha, känns kul att säga det). Det finns liksom inte en chans att jag tänker lägga 400 på varje bok som min lärare sa. Biblioteket är bra :)
Sen åt vi lunch på den nya sundsbussen. 80 spänn kostar det, då får man åka fram och tillbaka och käka lunch. Vi valde lax, potatis och hollandaesås. Supergott och mysigt.

Inom Gina och handlade en klänning. (Den som hon har i reklamen) Det blev en turkos. 129 spänn, då kan man liksom inte så emot!

Nej, nu ska jag bota min huvudvärk med lite vatten sen ska jag sätta mig och plugga lite till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback