söndag

Supermysig dag vi hade i Köpenhamn igår :) Jag hann tyvärr inte uppdatera något. Gick upp klockan sju och kom hem strax innan ett inatt..
Jag, Berra och Alex möttes upp nere på knutpunkten, tog färjan över och sen tåget mot Köpenhamn. Hoppade av ett par stationer innan huvudstationen för Berra och Alex skulle självklart till butiken Casual Clothing. Det kan man ju absolut inte missa :P
Sen åkte vi vidare in till stan och mötte upp Anna-Karin och Johnny. Satte oss på en uteservering och åt supergoda mackor.. Jag tog med kyckling, såklart :) Lite shoppning blev det.. Hann med de affärerna jag ville: Urban Outfitters, Zara, TopShop och Mango. Blev en jättesöt tjock huvtröja och två koftor. Letade efter ett par ljusa "Chinos" men hittade inga någonstans :S Vet att dom har på Gina här i stan så jag får kila in och köpa dom där.
Jag var även inne en runda på Systrerne Grene (eller hur det nu stavas) Dom andra ville inte följa med men jag hade tjatat hela dan på att gå dit så inget kunde stoppa mig :) Det är en affär som legat mig varmt om hjärtat i alla år.. När vi var små var vi ALLTID där inne. Men då var butiken större kändes det som och mycket, mycket mer grejor.. Mest skit iofs :P Köpte iaf lite ljus som jag ska pynta med idag.
Sen gick vi ner till Kungens Nytorv och satte oss.. Herregud vad folk där var.. Helt galet!! Tog iaf ett glas vin i solskenet :) Dom andra drack öl!
Sen tog vi oss upp mot ströget igen för lite mat.. Satte oss på ett ställe som heter Sköldpaddan. (Varför man nu döper sin restaurang till det?) Deras specielite är mackor.. Man får välja bröd och "huvudpålägg" tex salami och brie.. Sen får man plocka en massa ifrån salladsbuffen.. Och det var riktigt fina saker.. Anna-karin tog en sån macka.. Jag åt Entrecote med bakad potatis.. Mumma!
Sen tog vi oss tillbaka till stationen för vi visste inte riktigt när vi skulle åka hem. Gick runt i det området där för att hitta en bar som Anna-Karin brukar hänga på..
Jag höll nästan på att kissa ner mig så läskigt det var att gå där.. Knarkare, Horor, Fulla människor och SEXBUTIKER.. Huuur många som helst.. Dom låg vägg i vägg med varandra..
Anna-Karin och johnny skulle ut i malmö och vi var supertrötta så vi tog varsit tåg hemåt..
Stupade i säng strax innan ett och somnade på två röda :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback