söndag

Det blev en hemmakväll med familjen igår, mys pys. Jag och mamma lagade fläskfilé och ugnsbakade grönsaker som sen anna och oskar kom för att hjälpa till att äta upp. Sen slog vi oss ner i soffan och spelade Guitar Hero. Det gick sådär för dom i början, men sen kom dom igång :) För pappa gick det väl sämre kan man säga :P Vi satt uppe till kl 12 och spelade, han och jag. Han klarade en låt iaf, så det var han stolt över :D
Imorse var jag, Josefin och boy ute och gick en timme på stranden, super supermysigt! Riktigt varmt var det så jag fick till och med börja klä av mig. Boy badade, ungefär fem gånger, tosiga hund!
Sen blev det snabba ryck hem och packa ihop.. För HIF började spela kl 3 så vi var tvungna att köra hem. Hann inom och säga hej till mormor och hon blev jätteglad över att se både mig och Berra. Hon är så söt min lilla mormor!!

Nu borde jag plugga så jag har det gjort men mitt huvud dunkar!! Tänkte slå mig ner i soffan med en makrillsmacka och kollade lite på OC. Halv sex kommer berra hem och har bokat tvn, så jag kan sätta mig med plugget då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback