söndag

Jag vaknade klockan 6 av en hemsk, hemsk mardröm! Ville verkligen inte somna om så jag satte igång ett avsnitt OC. Kl 7 gick jag upp och tvättade så nu luktar det tvättmedel i lägenheten av tvätten som hänger på tork! Det finns inget som får mig på så bra städhumör som Greenday på hög volym. (Jag vet, jag är nog ensam om att tycka dom är bra) Men vilken fart det blev på mig, jag var helt crazy bananas. (Som Katrin Schulman skulle skrivit) :) Så jag har plockat och plockat och plockat, varit ute med kartongen och all frigolit från tvmonteringen igår, sorterat och lagt in all torr tvätt, ställt iordning recivern och högtalarna. Ja, här är fint nu helt enkelt :)

Nu ska jag sätta mig och plugga lite, sen hoppas jag på en fika med Elin. Idag spelar Hif, så jag hoppas på vinst= en glad man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback