onsdag

Idag har jag varit mycket duktig. Jobbade till kl 1, sen gick jag upp på stan och mötte Elin. Vi gick och kollade i lite affärer, letade efter en jacka till henne. Ingen jacka blev det men ett par vita, höga kawasaki. Dom var mkt snygga! Synd att inte jag har några pengar då!!

Sen mötte vi upp Ulrika och gick till waynes och fikade i TVÅ TIMMAR?! (Vart tog tiden vägen?!) Men det var mysigt iaf :)
Väl hemma har jag gjort nästan alla mina skoluppgifter för denna veckan, så duktig så :)

Måste dela med mig av min goda mat jag lagade igår.. Det blev ugnsbakad lax. Letade igenom kyl, frys och skafferi efter något gott att ha till, vilket resulterade i en "gegga" på creme fraiche, mjölk, fransk senap, rödlök, limesaft, dill och massor med fiskkrydda. Hällde det över fisken och sen in i ugnen 225 grader, ca 20 min.. Ris och haricot verts till det.. SUPERGOTT, det måste ni prova :)

Imorgon ska jag på Wallmans och det ska bli superroligt!! Ska gå och packa ner mina saker som jag behöver ha med mig.. Får byta om och göra mig iordning på jobbet.

Nu ska jag sätta mig och pärla lite smycken.. Riktigt bra avkoppling :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Mums! Det ska jag lätt göra en dag, jag äter alldeles för lite fisk. Vi hörs en dag! Kram

Postat av: Milla

Ja gör det. Jag kan bjuda på det när du får för dig att pallra dig hit :) Fisk är gott, och bra. Man ska ju till och med bli smart av det ;)

2008-04-18 @ 12:04:13
URL: http://sagolikamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback