onsdag

Idag har jag hunnit med en massa. Jobb fram till ett. Hem och plugga i ett par timmar, sen var jag bjuden på fika hos Sofie. Det var mysigt :)
Lagade supergodmat när jag kom hem. Pangasiusfiléer som jag panerade med en röra på olivolja, ströbröd, persilja, vitlök och fisk-krydda. Till det hade vi kokt potatis, kall vitlökssås, haricot verts och rivna morötter. Supergott, och det var uppskattat av honey :)

Nu har jag kollat på So you think you can dance och Greys.. Greys är faktiskt veckans bästa program. (Jag har sagt det förr, men det tål att sägas igen) :D

Nu ska jag krypa in i sängen hos Berra, han gick och la sig för en timme sen. Han ska upp kl 4.. Det hade jag aldrig pallat, han är så duktig så :) Jag får sova till halv 8 iaf, sen blir det jobb 8.30-20.15. Tuff dag. Men jag ska vara köttnisse imorgon för Lina är ledig. Så tiden kommer gå snabbt iaf :)

Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Emma

Milla! Lever du? De va evigheter sen vi pratade me varann! När kommer du till denna sidan skåne igen? Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback