måndag

Jaha, idag blev det övertid för min del.. Lisa Fisa är sjuk.. 7.30-20.30.. Ingen rolig dag!!
Imorgon kommer äntligen Emma hit.. Det ska bli superkul!! :)
Har inte setts på evigheter. Hon kommer tidigt tidigt imorgonbitti.. Innan 9.. Så jag får smyga upp och ut och möta henne för att inte väcka Berra.. Han kommer bli vansinnig annars :P
Blir en runda till Ikea för hon skulle byta något till lägenheten..
Jag och Berra tänkte köpa nya balkongmöbler imorgon, vet inte om det blir av eller om vi tar det en annan dag?!

Det ska bli fint väder imorgon med, så det blir förhoppningsvis fika nere på Espresso!! Me like!! :)

Nej, nu ska jag gå och ta mig ett bad

Helsingborg leder just nu med 4-2 mot losermalmö.. Så viktigt :) Det kommer vara en glad man som kommer hem inatt, om han ens kommer hem?! :D
Hoppas han inte råkar i bråk bara.. Det ska ha varit en massa stök nere på stan hela dan! Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback