lördag

Har haft en riktig mamma-dotter dag idag. Gick upp imorse, käkade frukost, lastade in sommardäcken och körde hem till familjen Persson. Mats (Berras pappa) är så snäll och ska byta däck till oss :) Sen åkte jag och mamma ner till Susanne och hennes butik Humlan där jag köpte på mig ännu mer smyckesgrejor, det är så kul :D En runda till apoteket, en låång fika på köpmannagatans nya fik, nr 17. Blev en toast och en Chailatte. Så nu har jag invigt mamma i chaidrickandet :) Sen körde vi bort till Horna och kollade in huset. Kul att köra och kolla när jag är här, eftersom jag inte är här så ofta hinner det hända en del. Nu var klinkersen och kaklet lagt i badrummet där nere och det blev supersnyggt!! :) En runda till hanöhallen, kommer nog ta ett tag att vänja sig efter ombyggnaden men det hade blivit fint iaf! Nu har vi precis landat här hemma. Jag har haft ont i huvudet hela dan så jag ska gå och ta något att dricka. Vet inte riktigt vad som händer ikväll. Verkar som det bara är jag, josefin och victor som är i åhus, så det blir kanske att jag stannar hemma med familjen ikväll. Isåfall får jag och stumpan ta en promenad imorgon förmiddag eller nåt :)
Anna och Oskar kommer kanske hit och äter senare så jag får åka hem och hämta xboxet och guitar herot hos Berras föräldrar. För det var han tvungen att släpa med sig till åhus :)

Nej, dricka nu!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar - tävla gärna här!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Annars önskar jag dig bara en fin lördag!

Postat av: Emma

Kommer du in hos mig och fikar idag, eller bara hälsar på kanske? Kramis!

2008-04-13 @ 07:39:59
URL: http://envisaemma.webblogg.se
Postat av: Frida

Hej gumman! Alltid lika kul att läsa din blogg=) Snart kommer jag hem o stör dig i dig pluggande :P
Härligt att höra att mor din dricker chailatte, fick min mamma att göra det när hon var här nere =) Ta hand om dig o lycka till med pluggandet så ses vi snart
Puss på dig
hälsa mannen

2008-04-14 @ 08:52:53
Postat av: Milla

Frida: Jag tänkte på dig när jag beställde in den.. Chailatte-Frida :D Jag saknar dig så, det ska bli härligt när du kommer hem! Du ska få hjälpa mig med plugget då, var så säker :)Mannen hälsar tillbaka här :) Pussar

2008-04-14 @ 20:53:56
URL: http://sagolikamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback