lördag

Nu sitter jag här och ska snart ta tag i pluggandet igen. Berra kom hem vid halv 3 och tyckte vi skulle åka ut och köpa ny tv, eftersom det var fotboll på tv i eftermiddag :) Sagt och gjort.
Är precis hemkomna nu, för ni vet väl hur lång tid det tar på såna ställen? Först får man stå och vänta hur länge som helst, sen ska försäljarna pracka på en en massa saker. Men det blev en snygg tv iaf :) En Sony Bravida 40 tums. Och jag fick säsong tre av OC för halva priset.. Så jag har kvällen räddad :) Slänger kanske upp en bild på tvn sen. Lär ju ta ett jävla tag för min tekniskaman att koppla in den. Haha!

Jag ska plugga i nån timme, sen blir det till att laga middag. Kasslergratäng idag. Mums!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Har precis köpt världens snyggaste fjärrkontroll till vår lilla mormor, den är size jättestor så att hon lätt kan trycka! Ja vi får väl se om den uppskattas. Ha en bra kväll! Kram

2008-04-05 @ 18:14:25
Postat av: Milla

Hallå sis! ja, det låter ju som en bra idé, får se den nästa helg :) Hoppas du hade en trevlig kväll igår med Boy och dina räkningar :P Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback