fredag

Vart tog solen vägen? Nu blev jag sur. Jag och Elin skulle ju sitta ute i solen och äta lunch/fika hela dan?!
Igår fick Berra jobba över så han var hemma sent, tråkigt.. Men istället för att börja halv 10 idag så börjar han halv 2 för då hinner vi umgås lite mer :) Han ligger och sover fortfarande, sömntuta! Jag har varit uppe sen halv 9 jag.. Har skrivit klart läxan och skickat in den.. Sitter och funderar på vad jag ska skriva mitt fördjupningsarbete om?! Blir något inom kriminalitet iaf, det har jag bestämt. Kanske kilar ner till biblioteket sen och ser om dom har någon bra bok för det.

Imorgon ska vi åka till Köpenhamn.. Strosa runder på ströget, shoppa litegrann, dricka en öl i solskenet? och bara mysa :)
Vet inte riktigt vilka som ska med än, blir nog jag, Berra, Jocke, hans fjälla, Anna-Karin, Johnny? och Alex?
Aja, det blir nog trevligt iaf.. Killarna ska in på Casual clothing, det är bestämt iaf :P
Jag ska på Systrarna Grene, om jag så ska gå själv :)

Nu ropar mannen inifrån sovrummet att jag ska komma in och massera honom. Han är ju lustig han, förstår inte vart han får allt ifrån? :)

Nej, en dusch kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback