fredag

Herregud vilken kväll det var igår.. Så roligt har jag inte haft på länge länge!!
Jag kom hem när Berra skulle upp till jobbet, haha!
Wallmans var verkligen en hit, superduktiga artister, god mat och goda drinkar :D
Jag fick in en specialarefterrätt pga min nötallergi som alla blev avundsjuka på. Dom andra åt äpplekaka, jag fick in ett stort cocktailglas med en massa frukt, färska jordgubbar och så.. MMM :) (Sandra fick nog en bild på det, ska försöka ragga upp den)
Det togs en hel del bilder igår, så jag tänkte slänga upp ett par sen. Vi var galnast på hela stället så dom andra gästerna tittade delvis på artisterna, delvis på oss :)

Nu ska jag skriva klart min läxa för denna veckan så jag kan skicka in den.
Återkommer om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback